18, 19 & 20 februari 2025 | Evenementenhal Gorinchem

Smart Badge

HAAL EXTRA RENDEMENT UIT JOUW BADGELEZER

Maak waardevolle leads van je bezoekers

Wat doet jouw badgelezer?

De badgelezer(s) die jij als exposant ontvangt tijdens jouw deelname zijn bedoeld om de bezoekerservaring nog beter te maken. Met deze lezers kunnen bezoekers op eenvoudige wijze informatie verzamelen over jouw organisatie, producten en wellicht zelfs vacatures. Het aantal badgelezers dat je ontvangt, is afhankelijk van het EasyGo pakket wat je hebt gekozen. De badgelezer verstuurt de informatie die je hebt geüpload in jouw My Easyfairs profiel. Hiermee behoudt je zelf de regie over de informatie die je deelt met bezoekers.

Hoe werkt het?

Bezoekers kunnen met hun badge (die zij bij het betreden van de beursvloer ontvangen) jouw badgelezer op de stand op eenvoudige wijze scannen. Hierdoor ontvangen zij jouw product- en bedrijfsinformatie (die je hebt opgeladen via My Easyfairs) de volgende ochtend via e-mail.

Jouw voordelen als exposant

Verspreid eenvoudig jouw bedrijfsinformatie

Bezoekers die je niet hebt gesproken kunnen op simpele wijze jouw product- en bedrijfsinformatie ontvangen via e-mail door simpelweg jouw badgelezer te scannen met de badge die ze bij binnenkomst ontvangen.

Reduceer kosten en verspilling

Dankzij digitale bedrijfsinformatie bespaar je op brochures en printmateriaal. Dus minder (transport)kosten en minder kans dat jouw bezoekers jouw materiaal onderweg ‘verliezen’.

Stimuleer de bezoekerservaring

Bezoekers die jouw badgelezer met hun badge scannen, ontvangen jouw informatie digitaal. Die gegevens kunnen ze heel eenvoudig delen met hun collega’s en kennissen via e-mail of sociale media.

Meer contacten en mogelijkheden

Om optimaal leads te genereren kun je het gebruik van jouw badgelezer combineren met de Visit Connect tool. Hiermee ben jij in de lead en scan je de badges van interessante bezoekers die je gesproken heeft tijdens jouw deelname. In de tool kun je notities toevoegen en opmerkingen plaatsen zodat het opvolgen van gesprekken nog simpeler wordt. Stimuleer bezoekers daarnaast om jouw badgelezer te scannen zodat jij ook informatie kunt uitwisselen met bezoekers die je niet hebt gesproken.

Vereenvoudig jouw opvolging na de beurs

Na afloop van de beurs ontvang je een lijst van de bezoekers die jouw bedrijfsinformatie digitaal verzamelden. Klaar met het tijdrovende ingeven van visitekaartjes of contactformulieren.

Hoe werkt de Smart Badge?

"Zeer toegankelijk voor bezoekers & eenvoudig in gebruik."

"Geweldig systeem om onze impact te meten."

"De mogelijkheid om extra contacten te leggen, zelfs als het druk is op de stand."

Wat moet je doen tijdens de beurs?

  1. Plaats de badgelezer op jouw stand: in het gezichtsveld van jouw bezoeker, goed bereikbaar en op de juiste hoogte om gemakkelijk te scannen. Advies nodig? We staan voor je klaar!
  2. De batterijen van de badgelezer gaan een hele beurs mee.
  3. Breng de badgelezer terug op het einde van de dag op de laatste beursdag.
  4. Je ontvangt na afloop van de beurs de lijst van de bezoekers die de badgelezer(s) op jouw stand hebben gescand. Je kunt die informatie opvragen via My Easyfairs.

N.B. De badgelezer die je huurt, blijft eigendom van Poken NV. Niet teruggebrachte badgelezers worden in rekening gebracht t.w.v. € 500.

Scroll naar top