Kijkje achter de schermen bij ons Service Center

Beschrijving

Optimaal coderen en etiketteren
Ons doel is natuurlijk dat iedere machine feilloos kan draaien bij onze klanten. Hiervoor hebben wij een serviceteam van ruim vijfentwintig specialisten in Nederland. Zij houden zichbezig met het installeren en onderhouden van al onze codeer- en etiketteeroplossingen. Dat is soms best wel een uitdaging met meer dan 11.000 geïnstalleerde service objecten in Nederland, maar we doen het graag.

Voorbereiding is het halve werk
Met zo veel bestellingen en verschillende technologieën is het belangrijk om gestructureerd te werken. Bij bestellingen van nieuwe codeermachines door onze klanten komt één van onze werkplaats engineers in beeld. ‘In het Service Center zorgen mijn collega’s en ik ervoor dat systemen pas de deur uitgaan als alles 100% is getest voor uitlevering. Om dit te garanderen werken wij met vaste procedures, protocollen en checklijsten. Mijn werkzaamheden bestaan voornamelijk uit het klaarmaken van orders, opstarten en testen van machines, doorvoeren van maatwerkaanpassingen en machinereparaties. Met zo veel machines in ons assortiment ben ik iedere dag met wat anders bezig en dat maakt het erg afwisselend en leuk.’, aldus Feiko Terheggen.

Snel schakelen
Bestellingen van klanten willen wij zo snel mogelijk gereed hebben. Alles staat in onze projectplanning en zodoende worden alle taken systematisch afgehandeld. ‘Veel machines en onderdelen liggen op voorraad. Vandaar dat orders snel verzameld en gereedgemaakt kunnen worden. Wij hebben ook altijd volledige systemen klaarstaan in ons Service Center om direct een klant te kunnen helpen.’

Producttraining en kennisdeling
Onze leveranciers introduceren regelmatig nieuwe producten. Om alle ins en outs van deze machines te kennen gaan onze service engineers regelmatig op training. ‘Met die kennis kan ik onze klanten nog beter ondersteunen. Bovendien geven wij zelf ook producttrainingen aan klanten in ons Service Center.’

Scroll naar top